Fleet management od ALD představuje kompletní správu Vašeho vozového parku. Jedná se tedy o činnosti, jež souvisejí s vozidly a jejich užíváním, například opravy a servisní prohlídky, péči o pneumatiky, likvidaci škod, odprodej vozidel nebo také správu informací o řidičích, jejich profesionálních atestacích či řidičských oprávněních.
Proč mít Fleet management od ALD?
- Získáte profesionální správu své flotily a prvotřídní služby, které zahrnují běžnou údržbu vozů, asistenční službu ALD, pravidelnou kontrolu nákladů nebo optimalizaci vozového parku.
- K dispozici máte každodenní podporu při správě vozového parku, a to nejen v oblasti pravidelného servisu nebo oprav v naší autorizované servisní síti.
- Účtujeme skutečné náklady za sjednané služby. Naši klienti nejčastěji hradí zálohové měsíční faktury a při ukončení smlouvy dochází k vyrovnání, kdy se započtou uhrazené zálohy a skutečné náklady.
- Obdržíte od nás finančně zvýhodněné nabídky našich partnerů a spolupracujících firem, jakými jsou například servisní střediska, dodavatelé náhradních dílů nebo pojišťovny.
- Prostřednictvím našich on-line nástrojů – internetové aplikace myALD Portál a mobilní verze myALD Driver – máte o vozidlech a jejich užívání nepřetržitý přehled.
- Součástí služby jsou konzultace našich obchodních poradců vedoucí k optimalizaci nákladů na Váš vozový park.
- Na konci našeho smluvního vztahu můžete vozy odprodat díky ALD Carmarket.

Jak uzavřít Fleet management ALD?
