Asistenční služby ALD zajistí mobilitu v každé situaci

ALD Automotive ve spolupráci se smluvní specializovanou asistenční společností nabízí svým klientům různé programy asistenčních služeb ALD s rozsahem pro celé území Evropy. Nabízené programy zabezpečují zákazníkům ALD kompletní bezplatnou asistenci v případě poruchy či nehody vozidla a také poskytnutí náhradního vozidla zdarma (na dobu až 10 dní, podle sjednané varianty). Uvedené služby jsou obvykle poskytovány pro osobní a lehká užitková vozidla do 3,5 tuny, jejich přesný obsah je definován smlouvou.

Základní podmínkou pro bezplatné čerpání asistenčních služeb poskytovaných ze strany ALD  je jejich objednání přes nonstop dispečink ALD Assistance: +420 848 455 555. Před jejich poskytnutím je třeba předložit platnou asistenční kartu ALD Assistance - v případě její momentální absence umí dispečink ověřit platnost asistenčního programu online.

Ve snaze zajistit pomoc uživatelům vozidel ALD i v případě, kdy nemají sjednanou výše uvedenou službu, je dispečink ALD připraven poskytnout základní rozsah nouzové asistence. Přímé náklady takového zásahu a dalších s tím spjatých služeb (například poskytnutí náhradního vozidla) jsou následně zákazníkům přefakturovány.

Nezapomeňte, že ihned po absolvovaném asistenčním zásahu při nehodě či havárii je třeba neprodleně nahlásit pojistnou událost pojistnému oddělení ALD (pokud je vaše pojištění sjednáno ve smlouvě s ALD).

Pro nahlášení využijte on-line formulář Hlášení pojistné události nebo mobilní aplikaci myALD Driver.

Více informací o ALD Assistance získáte ZDE.

Zavolejte nám
+420 955 525 000