Součástí vybraných finančních produktů ALD Automotive je také komplexní pojištění vozidla, které zajistí Váš klid a bezpečí.
Jaké výhody to přináší?
- Naše vozidla jsou pojištěna po celou dobu platnosti smlouvy, od chvíle předání k Vám do chvíle vrácení k nám.
- Veškeré doklady k pojištění jsou obsaženy v tzv. Driver setu, který obdrží řidič při převzetí vozidla, a zároveň v mobilní aplikaci myALD Drive (zelená/bílá karta).
- Nemusíte informovat svého pojistitele o přidání či odebrání vozidla z Vašeho vozového parku, ani žádat o žádné nové doklady o pojištění, neboť tyto úkoly za Vás provádíme my.
- Pojištění Vám fakturujeme jednou měsíčně společně s platbami za pronájem vozového parku. Nehradíte žádné náklady navíc.
- V případě nepojízdnosti vozu je Vám k dispozici asistenční služba ALD.
Jaká pojištění jsou součástí naší standardní nabídky?
Havarijní pojištění vozidla
Pojištění je platné na geografickém území Evropy a lze ho standardně uzavřít pro spoluúčast na pojistných událostech ve výši:
- 5 %, min. 5 000 Kč
- 10 %, min. 10 000 Kč
Pojištění vozu dle zákona o pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla č. 168/1999 Sb. (tzv. „povinné ručení“)
Dokladem o uzavření tohoto pojištění je platná mezinárodní automobilová karta (tzv. „zelená/bílá karta“). Pojištění platí ve státech uvedených na zelené/bílé kartě. Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla je stanoveno zákonem, je povinné a kryje škody, které způsobíte na cestách třetím osobám při újmě na majetku anebo při újmě na zdraví.
Obě pojištění jsou u všech našich vozů součástí standardní kalkulace.

Jaká další doplňková pojištění nabízíme?
Svým klientům umožňujeme uzavřít další doplňková pojištění spjatá s havarijním pojištěním, a to například:
- Pojištění skla/skel
Pojištění se vztahuje na veškerá obvodová výhledová skla vozidla.
- Připojištění náhradního vozidla
Pojištění se vztahuje na náhradu nákladů na nájemné za náhradní vozidlo pronajaté v důsledku poškození pojištěného vozidla v přímé souvislosti s havárií vozidla.
- Pojištění s likvidací GAP
Jedná se o nadstandardní produkt v případě totální škody nebo krádeže vozidla. Výpočet pojistného plnění není stanoven na obecnou cenu vozidla, ale na pořizovací cenu, případně účetní hodnotu vozidla určenou k poslednímu dni v měsíci, ve kterém došlo k pojistné události v závislosti na typu finanční služby.
Co dělat v případě problémů na cestách?
- Pokud je vůz nepojízdný, kontaktujte ALD Asistenční službu na telefonu 848 455 555
- Pojistnou událost můžete nahlásit třemi způsoby:
Další dokumenty ke stažení:
Jak postupovat v případě nehody?