Servis

S námi je o Vaše vozidlo perfektně postaráno v nejširší síti smluvních servisů, které pro Vás pečlivě vybíráme při výběrových řízeních a jejichž kvalitu testujeme v rámci pravidelných kontrol.

Naši servisní partneři jsou zárukou vysokého standardu poskytovaných služeb, dodržování předepsaných požadavků výrobců vozů, ale i zvýhodněných sazeb servisních úkonů. Seznam našich servisních míst naleznete ZDE.

Přesný rozsah služeb a úkonů zahrnutých do servisu je vždy specifikován v leasingové smlouvě. Pokud zvolíte produkt Full-Service Leasing, přebíráme za Vás náklady na pravidelné servisní prohlídky, údržbu a opravy spojené s běžným opotřebením vozu. Veškeré pravidelné i nečekané servisní úkony podléhají našemu schválení a jsou prováděny výhradně v servisní síti smluvních partnerů. Touto cestou jsme schopni zaručit perfektní technický stav provozovaných automobilů a zároveň kontrolovat za své klienty správnost a cenovou přiměřenost veškerých záručních a pozáručních oprav, včetně montáže schváleného příslušenství a doplňků. Servisního partnera doporučujeme navštívit rovněž před ukončením smlouvy o operativním leasingu, abyste si byli jisti, že vracené vozidlo nevykazuje žádné známky vad.

algon-banner-servis-700-1

Pokud během provozu vykazuje Váš vůz poškození, které je třeba opravit, a je proti této situaci pojištěno prostřednictvím ALD, nahlaste to prostřednictvím formuláře Hlášení pojistné události. Pokud je poškození v takovém rozsahu, že brání provozu vozidla, kontaktujte asistenční službu ALD Assistance na telefonu +420 848 455 555 a současně to nahlaste prostřednictvím našich on-line formulářů:

ALDpictoFineManagement_D

Potřebuji údržbu/servis/servisní prohlídku

Vyberte si z nejširší sítě servisních míst to, které nejlépe odpovídá Vašim podmínkám a smlouvě.


ALDpictoFineManagement_D

Potřebuji opravu poškození karoserie (mimo skla)

Pojistnou událost nahlaste telefonicky na čísle 955 525 000 nebo přes formulář Hlášení pojistné události. Můžete si nechat doporučit preferovaný servis a využít při tom benefitu pickup a Náhradní vozidlo zdarma (v dostupných případech) – v takovém případě neprovádějte výběr provozovny, bude Vás kontaktovat Zákaznické centrum daného servisu.


ALDpictoFineManagement_D

Potřebuji opravu skel

Před výběrem servisu nezapomeňte nahlásit pojistnou událost telefonicky na čísle 955 525 000 nebo přes formulář Hlášení pojistné události. Můžete si nechat doporučit mobilní službu, čímž využijete benefit rychlé opravy (do dvou hodin) na Vámi zvoleném místě i ve vybraném čase (součástí služby je i vyčištění vozidla suchou cestou) – v takovém případě neprovádějte výběr provozovny, bude Vás bude kontaktovat Zákaznické centrum daného servisu.


ALDpictoFineManagement_D

Potřebuji výměnu nebo servis pneumatik

Vyberte si servis, který vám vyhovuje.


ALDpictoFineManagement_D

Potřebuji služby čerpací stanice

Volte podle typu Vaší palivové karty.


 

ald-rychly-servisni-pruvodce-titul-200-new

Stáhněte si brožuru Rychlý servisní průvodce ALD!


Potřebujete servisní prohlídku?